Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα για τα επακόλουθα Ζητώ ηθική ψυχική σωματική ηθική αποζημίωση, 6 χρόνο

 Ζητώ την επέμβαση εισαγγελέα για τα επακόλουθα
Ζητώ ηθική ψυχική σωματική ηθική αποζημίωση, 6 χρόνο το ποσόν ,τόσα όσα δις  εκατομμύρια φορές με έχετε κατακρεούργηση,βασανίσει σαν κατάδικο βαρυποινίτη εγκληματία Μάρτυς μου όλο το διαδίκτυο και η συνείδηση σου.  εκδορείς τον ψύχων κάθε δευτερόλεπτο και βασανιστήριο  Είμαι άνθρωπος και ήσαστε τα κτήνη που με βασανίζουν δις καψώνια με λεκτικούς ,αριθμούς σκέτη πλύση εγκεφάλου μέχρι 47 ημέρες συνέχεια,με βάρδιες η ναζί ομάδα και βοήθεια πάντα με τις ευλογιές σας αλύπητα ,σε όλο το διαδίκτυο, κάνετε κατάχρηση οικιακής ειρήνης ,μέσα στο σπίτι μου ,προκαλώντας ταραχή απειλώντας με ηλεκτρονική παρενόχληση και εκατομμύρια ναζιστικά εγκληματικά θανατηφόρα βίαια ψυχοσωματικά βασανιστήρια.Ζητώ να ανάθεσης εσύ ο ίδιος ,να γένους ασφαλιστικά μετρά διότι με έχετε φτάσει στο τελευταίο στάδιο Ζώης και θανάτου  .Με πλύση εγκέφαλου και με ναζί δολοφονικά ψυχική βία 6 χρόνο,Ζητώ επιθετική ψυχική απομεινάσης  ,διότι μου καταστρέψατε την ζωή .σας έχω ενημέρωση εκατομμύρια φορές και δεν κάνατε τίποτα .Είναι ντροπή σας αυτός ο ξεπεσμός.Ήσαστε δολοφόνοι με το γάντι ,Ζητώ και την ποινική δίωξη ,γεια εγκληματικά βασανιστήρια .

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα