Κυριακή 14 Απριλίου 2013

Τελικά τι θέλετε και εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση σελίδας και ηλεκτρονική παρενόχληση.Γιατί τόσο μίσος και εκδίκηση τόσα χρόνια .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί ούτε 1 λεπτό .Συνεχώς στην εγκληματικότητα βασανιστήρια και όλα τα κτηνώδη και ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την επέμβαση του facebook αι ζητώ εισαγγελέα διότι ,έχε φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο .Γιατί δήξατε τέτοια αδιαφορία σε βασανιστήρια οργανωμένα που σου δημιουργούν.ψυχοσωματικά προβλήματα .Με ακολουθητέε κατά πόδα .Γιατί με συκοφαντείτε με εκβιάζετε με φασισμό και τραμπουκισμό.Μου βγάζεις τις δίκες μου σελίδες ότι παρανόμησα και τις ενόχλησα .Αυτό είναι ακατανόητο τι θέλετε τώρα πάλη .Γιατί τόσο ρατσισμός τόσο φασισμό καθάρματα καλοπέρα μου έχετε κάνη κακό και ζητάτε τα ρέστα .Να φύγετε βρομιάρηδες κτήνη και κανίβαλοι άντε πρόστυχη ανόητη και διεστραμμένα ,Το εκδίκηση αντιπαλότητας γιατί ρε κάθαρμα .Ρε τραμπούκε με την διάκια που μου κάνετε καψόνια μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα όλο το 24 ωρες ψυχική οδύνη και όλα τα

Τελικά τι θέλετε και εξακολουθείτε να μου κάνετε κατάχρηση σελίδας και ηλεκτρονική παρενόχληση.Γιατί τόσο μίσος και εκδίκηση τόσα χρόνια .Ποτέ δεν σταθήκατε φιλικοί ούτε 1 λεπτό .Συνεχώς στην εγκληματικότητα βασανιστήρια και όλα τα κτηνώδη και ναζί ψυχοσωματικά βασανιστήρια .Ζητώ την επέμβαση του facebook αι ζητώ εισαγγελέα διότι ,έχε φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο .Γιατί  δήξατε τέτοια αδιαφορία σε βασανιστήρια οργανωμένα που σου δημιουργούν.ψυχοσωματικά προβλήματα .Με ακολουθητέε κατά πόδα .Γιατί με συκοφαντείτε με εκβιάζετε με φασισμό και τραμπουκισμό.Μου βγάζεις τις δίκες μου σελίδες ότι παρανόμησα και τις ενόχλησα .Αυτό είναι ακατανόητο τι θέλετε τώρα πάλη .Γιατί τόσο ρατσισμός τόσο φασισμό καθάρματα καλοπέρα μου έχετε κάνη κακό και ζητάτε τα ρέστα .Να φύγετε βρομιάρηδες κτήνη και κανίβαλοι άντε πρόστυχη ανόητη και διεστραμμένα ,Το εκδίκηση αντιπαλότητας γιατί ρε κάθαρμα .Ρε τραμπούκε με την διάκια που μου κάνετε καψόνια μέσα στο σπίτι μου μέρα νύχτα όλο το 24 ορώ ψυχική οδύνη και όλα τα φασίστηκα ναζί βασανιστήρια φύγετε κτήνη .Με έχετε φτάσει σε άσχημες κατάστασης αφήστε τις σελίδες τομάρια .Θέλετε να σβήσετε τα ίχνη τις κτηνωδίας που σας έδωσε ο εντολέας φύγετε ,τομάρια στο σπίτι  σου αληταρία να κάνης βασανιστήρια και όχι σε έμενα Ζητώ το ηλεκτρονικό έγκλημα να επέμβει κατά της ομάδας τους facebook δεν γίνετε γίνετε άλλο είμαι άνθρωπος .Με την συχνότητα και τις ψώρες καθημερινά είναι σαν να έχω κάνη 50 χρονια χρήση ενός κανονικού χρήστη ,αίσχος

part

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα